Тук става дума за фризерите Либхер, които успяха да си пробият път сред конкуренцията, влагайки не толкова много в реклама, колкото в оптимизиране на производствените процеси. Това само по себе си се оказа много правилно решение, защото накрая доведе до много по-ниски цени от тези на други марки и съответно до много по-голямо търсене и интерес от страна на потребителите.
Сред най-търсените и популярни продукти на немските фризери Либхер с професионално предназначение са фризерните витрини. В наши дни те се използват широко в редица супермаркети, заведения за хранене, барове и различни хранителни магазини.
Те наистина предлагат голямо удобство като позволяват да се вижда какво има вътре без да се отваря вратата на уреда. Това улеснява използването на тези типове фризерни уреди както от потребителите в търговския обект, които могат лесно да видят дали се предлага това, което им е нужно, така и от работещите в магазина или съответния обект.
Разбира се, ниската температура във фризера лесно може да причини изпотяване на стъклото, а това да намали видимостта, но все пак този вид фризери са наистина много удобни, а и производителите всячески се стараят да се справят с този проблем, до голяма степен успешно и резултатно. Фризерите Либхер от тип имат две основни разновидности - изправени и тип “ракла”.
Първите обикновено се срещат по-рядко в бизнеса, докато моделите тип “ракла” са доста разпространени. Това до голяма степен се дължи и на техния по-голям капацитет. От своя страна фризерите Либхер от тип “ракла” се делят на такива с плъзгаща се врата и класически.
Обикновено фризерите Либхер предназначени за професионално използване могат да бъдат доста по-скъпи оот класическите фризери. Ако имат по-привлекателен дизайн и естетичен външен вид, с който да привличат вниманието на клиентите, те лесно могат да започнат от цени над 1000 лева, дори и ако имат по-малък капацитет и побират по-ограничено количество продукти.
За сметка на това, дори и доста по-големи професионални фризери Либхер могат да се предложат за същата или дори по-ниска цена ако те са предназначени не за показ в търговски обект, а за разположение вътре в обекта, където няма да бъдат гледани от посетителите на магазина. Тук, вижда се, голяма роля играе дизайна на уреда и това колко се е работило над него.
Няма коментари:
Публикуване на коментар